Bloggen IS baaaaaack! Vet att ni har saknat oss;)

HEJ ALLA STALKERS! Idag var det första dagen i skolan, OmFG nian alltså?! Alla småsjuor...*suck* hihihi de kommer inte få det lätt.. Så idag när jag vaknade hade jag min Caroline Freyschuss bredvid mig och vi gjorde en asgod frukost, synd för er som aldrig kommer få smaka på vår mat!! ;-)

Sen åkte vi moppe till skolan. Kände mig så cool hela dagen, verkligen;-) Men vem skulle inte om man var mig ?! Och vi hade supit oss fulla innan skolan...Så SJUKT kul gmn! När vi var hemma hos mig igen så gjorde vi pannkakor & kollade på beck. Abow. Riktigt bra dag ändå!! Ikväll kom babe F hem till mig och vi kollat på The Dark Knight ikväll igen:D:D Han är underbarrrrwwwwww!

Imorgon ska jag och klassen (9b2) till grisslinge, mjaow på mig i bikini!! PUSSSSSSSSSSSSSSS<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0