Gästbloggish

Hi loverz, det e louise även kallad lollizen här och gästbloggar! Jag tänkte bara skriva att kajsa och carros blogg e  stööört grym och jag diggar er båda. Vi va på väärsta fekken igår & vi blev så jääkla fulla och lixom så kajsa & carro ligger fortfarande bakizz så de är därför dom inte har skrivit idag. Dom e skitlessna för det & ber om ursäkt till er 60. 000 snuttepluttar som sitter och följer deras blogg varje dag. Nu ska jag sussa & få min skönhetssömn. Men ni får ha det så sjukt bra så kanske jag gästbloggar nått mer nån gång, I know you want me to ;) LOVE YA ALL!!!!!!! <3



Puzz på er!



- E.M.D, bääästa bandet någonsin. love you guys <3

- Fjällräven, nu när det börjar bli kallt så är de perfa o sätta på sig en fjällis

-ROSA, finaste färgen, är och kommer alltid att vara min favoritfärg. I'm lovin it!!

-Alkohol cigg och fekke, assåå de är de bäästa som finns. <3<3



- Wannabes, sånna som tror dom kan va som carro & kajzzaa, hah ge er småttingar det kan ni aldrig bli ;)

-Mat,  fyfaaaaan mår illa vid tanken, lika bra och skita i att äta, det är så man får en wonderbody som jaaaag.

-Dessie, Kissie, Paow.. vad ska man säga, ni är alla wannabe kajsa & carro.. usch.



och nu en av de bästa låtarna genom tiderna :




xoxo LOLLIZ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha skööööööön

2009-08-16 @ 15:43:23
Postat av: Lars

tråkig

2009-08-16 @ 18:40:14
Postat av: a.k

hahaha, jag hoppas av hela mitt hjärta att du är ironisk! Om så så har du humor!

2009-08-16 @ 19:41:33
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: Anonym

I den här bloggen tillåter vi inga oseriösa inlägg. Endast seriösa åt folket, för att de ska kunna ta oss på fullaste allvar.

2009-08-16 @ 19:43:30
URL: http://kajsaochcarro.blogg.se/
Postat av: Lars

Ni småflickor ni ack ack.. inte har ni någon som helst koll i livet dricker folköl o tror ni är coola. Jaa du vad är det som händer med dagens ungdom ? Är alla såhär töntiga ?

2009-08-22 @ 14:22:54
Postat av: OMG n00b

OMG l0l n00bs l2blogg

2009-08-22 @ 17:07:32
Postat av: Kajsa Lindmark

Det roliga är att vi är så jävla seriösa och driver med alla äckliga fjårtisar som är såhär?

2009-08-23 @ 12:35:13
Postat av: Lollizzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeewwwwwwwn

nej jag är sjukt seriös, vafan?

2009-08-23 @ 13:53:32
URL: http://laou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0