Gästinlägg

Hej sötnozar!
Jag, som känd bloggerska själv, tänkte dra ihop ett snabbt och ganska kort gästinlägg i denna blogg, vem är jag egentligen? Jag heter Emma och älskar allt som är rosa, jag sover i rosa örngott, har ett par rosa flufftofflor och har döpt min hund till Pink, life isn't bad när rosa finns. Men hallå, jag har liksom tänk på en sak, Diareé Nilsson har ju verkligen fel? Blondiner passar inbte alllsssss i rosa, mer vi brunetter, alltså? Hon måste ju vara färgblind.
VÄnta, min telefon ringer, like always...



Så, vart va jag? Jo juste....

Det är jobbigt att vara känd, alla avundsjuka småfjortisar som bara springer runt fötterna och vill ha en autograf och smygfotar mig? Hallå liksom, jag vet att jag är Emma och är sjukt snygg? Men vad kan jag göra åt saken? Jag är född sådan, omg, insåg idag förresten att jag väger 57 kilo, vill ner vill 35 & satsa på beach 10, för jag tycker det är SÅ JÄVLA NYTTIGT ATT BANTA OCH INBILLA SMÅGLIN ATT GÅ NER I VIKT FÖR ATT BLI SOM MIG, men kom på, I'm the one and only, om du läser detta Dessiiireeee, så ska du veta att jag var först med mjukisdresser, you hate that you love me. Om du ser mig på stan så kan du väl vinka? Pinsamt om du ska stå och smygfota mig hela tiden....

Nu ska jag åka till slussen med min moped, den röda faran, utan hjälm för att jag är så jävla cool, har ju nån slags moppe-crush och åker alltid på fyllan, så ska dricka en 2,25a nu så jag blir så jääävla full, får se om jag pallar skolan imorgon eller om jag ska langa bakis-dag.... fast juste, får ju inte äta.

/ Emmmsiiiemjaooo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha klockrent!

2009-08-21 @ 00:05:01
Postat av: V

Asså shit vad jag älskaar dej emmahoe! Du är såjävla ball, vill ju vara som dej.

2009-08-21 @ 20:31:21
Postat av: EMMSIE HOE

vem är den mystiske "V"?

2009-08-21 @ 20:42:20
Postat av: Hugo, 22

*Emmahoe´s blogg e inte lika bra som den här, men bra!*

2009-08-24 @ 16:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0