THE VOICE, MAKE SOME NOICE

Hey babyyyyysssss! Hur mår ni? Själv mår jag så jävla underbart! Igår var jag och Caroline m.fl i kungsan på The Voice <333333333 Så jävla snygga killar där! Älskar när dom har tusen gummi snoddar runt benet, its so FRESCH! Yeye ... turkiet öppnade sig och då fick man ju passa på och kladda lite på dom! Sjukt snygga hela bunten. Jaja nu kommer min BÄSTIS ERIK och hämtar mig på mopppisch, vi ska stor shoppa i nya Sickla. SE YOU THERE???

xoxo Vet att ni vill va som mig / Allas Kajsis


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har fotsvettish

2009-08-16 @ 18:43:13
Postat av: chy @ playaheade

aaaah fan va bra det va asååwww carolineE du va så heeeeeeet!

2009-08-16 @ 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0